close

My rune
I use green color, because it presents my heart chakra, my heart is clear than before.
Maybe in past period,I maybe use blue color to present my lonely and creation , actually I love lonely and creation until now and forever.
The sigil, I use orange color, because I cure my inner kid for many years, I'm also good at curing inner kid.

這是自己的盧恩符文,做成綠色,因為綠色代表心輪,我的心輪比以前暢通清晰很多。

也許在前一陣子,我會做成藍色的盧恩符文,因為藍色代表孤寂與創造,到現在我還是很喜歡孤寂,也喜歡創造。

符文的部分我做成橘色,因為我也療癒自己的內在小孩很長一段時間了,我也擅長療癒內在小孩。

arrow
arrow

    Judy's 魔法館 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()